Svi smo svesni činjenice kolike nam promene u svakodnevni život i poslovanje donosi sve aktivnija upotreba veštačke inteligencije. Unapređujući targetiranje, kreirajući bolje personalizovane sadržaje, efektnije i efikasnije kampanje, unosi revoluciju u celokupni ekosistem digitalnog oglašavanja.

O svim uticajima AI na digitalnu industriju, inovacijama i napretku u pogledu njene upotrebe govoriće eminentni stručnjaci iz zemlje i sveta na konferenciji Digital Day koja će se 21. maja održati u Domu omladine Beograda, pod sloganom “Shape the Future of AI”.

Među keynote govornicima konferencije ove godine će se naći oni koji uveliko i praktično upotrebljavaju AI alate u kreativnoj industriji, oglašavanju i medijima među kojima su i: Jacek Kniaź, Performance & Enterprise Lead CEE, Teads, Aleksandar BabićSenior Business Development Manager, Yandex AdsAleksandar Nikolićosnivač AiChatBot.rs Darko Marjanovićsuosnivač, Things Solver.

Jacek Kniaź iz kompanije Teads će otkriti besprekorna omnichannel iskustva uz koja korisnici mogu imati engagement svuda. Budućnost medija danas je Connected TV (CTV) – televizija koja podržava striming video sadržaja, što se smatra da će uskoro postati dominantna sila u advertajzingu. Ovaj značajan pomak u ponašanju publike, udaljavanje od tradicionalnog, linearnog TV programa, pruža uzbudljive nove prilike za oglašivače da se povežu sa svojom ciljnom publikom. Biće predstavljeno kako u kompaniji Treads rade integracije visokokvalitetnog videa, digitalnih i CTV medija kako bi podstakli smisleniju vezu između brendova i potrošača. Teads AI pomaže korisnicima na način što vodi svaki korak sa ciljem da osigura najizuzetnije omnichannel iskustvo na Connected TV-u, na taj način oglašivači mogu da maksimalno iskoristite nove prilike koje su na raspolaganju kroz sve kanale uključujući prodajno mesto, mobilne uređaje i prodaju na mreži.

Aleksandar Babić senior menadžer za razvoj poslovanja iz kompanije Yandex Ads će objasniti šta imaju zajedničko najbolji čovekovi prijatelji - psi i AI algoritmi u oglašavanju. Kako treba da hranite, trenirate i upravljate AI algoritmima, čak i ako niste programeri. Ovo predavanje će posebno biti važno svima onima koji se bave e-trgovinom, jer će ih Aleksandar naučiti kako da poboljšaju rezultate reklamiranja pravilnom brigom o algoritmima.

Aleksandar Nikolić je osnivač kompanije za izradu AI ChatBotova, inovativnih virtuelnih asistenata koji transformišu korisničko iskustvo kroz konverzacijski marketing u različitim industrijama. Kroz analizu najnovijih trendova, studija slučaja i primera najbolje prakse, Aleksandar će otkriti kako AI Chatbotovi optimizuju komunikaciju između brendova i korisnika, pružajući personalizovane usluge i efikasnu podršku u realnom vremenu. Zajedno sa posetiocima će istražiti kako AI Chatbotovi doprinose automatizaciji poslovnih procesa, analizi podataka i poboljšanju konverzija i prodaje, kao i kakav uticaj imaju na različite industrije. Proučavanjem konverzacijskog marketinga, prisutni će dobiti uvid u budućnost AI Chatbotova i njihov uticaj na poslovanje u godinama koje su pred nama.

Darko Marjanović je preduzetnik duboko strastven za spajanje poslovanja sa tehnologijom. On je predvodio revoluciju u sektorima telekomunikacija, maloprodaje i finansija kroz rešenja zasnovana na podacima. Sa samo 23 godine, Darko je osnovao Things Solver, sa ciljem da omogući kompanijama da koriste AI za rast i unapređene veze sa korisnicima. Trenutno je fokusiran na izgradnju Solver AI Suite, seta modularnih aplikacija koje pomažu marketing i prodajne timove da razumeju i angažuju svoje korisnike kroz ujednačavanje i standardizaciju podataka, segmentaciju i uvide, automatizaciju marketinga i korišćenje naprednog AI sistema preporuka za veće stope konverzije.

Trinaesta konferencija Digital Day će biti otvorena tradicionalnim predstavljanjem rezultata AdEx istraživanja za 2023. godinu, koje će i ove godine publici prezentovati Đorđe BukinacHead of GroupM Nexus.

Obezbedite sebi mesto među stručnjacima i praktičarima iz digitalnog marketinga, saslušajte njihove uvide, iskustva i rešenja koja već sutra možete upotrebiti za unapređenje sopstvenog poslovanja. Kotizacije su u prodaji na www.digitalday.rs.

O IAB Serbia

Interactive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.

Povezane vesti