Nagrade za najbolje digitalne kampanje i projekte dodeljene su 21. juna u okviru konferencije Digital Day u Domu omladine Beograda.
Foto: Katarina Đulić
22.5.2024.|7:07
Izvor: PR
Podeli:
Mixx Awards stručni žiri ove godine su činili: Nikola Parun, Ovation BBDO, Monika Pehar, Degordian, Igor Radulović, Žiška, Slavica Božić, Pioniri, Sandra Topalović, Popular/Polet Group, Vladimir Kondžulović, McCann, Predrag Vojinović, Method Agency, Nenad Danilović, Advertiser Serbia, Jovan Praštalo, A1 Srbija, Aleksandra Stevović, PepsiCo, Ognjen Rackov, N Sport i Stefan Tošović, Buro.Serbia i Milica Radović, Friday Finally, koja je i predsednica žirija.
Foto: Katarina Đulić
Dobitnici IAB MIXX Awards za 2024. godinu u narednih 13 kategorija su:
Brand Advertising – Munchmallow – Sav od igre, Žiška za Jaffa Crvenka
Innovation – A1 NEO23 – A1 Horor priče, Žiška za A1 Srbija
Social Media – Shoppster – Sve na jednom mestu, Shoppster
Viral – A1 Srećičica Digital, Žiška za A1 Srbija
Content – Our Beat, Ovation BBDO za Triple Jump – Converse Srbija
Influencer Campaign – A1 Srećičica Digital, Žiška za A1 Srbija
Employer Branding – Kadar da prodaš ovaj proizvod?, Represent Communications
Digital Activation – Kasato Kukica, Žiška za Kasato, Jaffa Crvenka
Media Strategy – Method x Ananas: Medijska strategija, Method za Ananas
Campaign Effectiveness – Doritos Vrh trougao, Ovation BBDO za Marbo (PepsiCo)
Social Good – Kontroliši se, Ovation BBDO ft Movember Banja Luka
E-Commerce – Shoppster – Sve na jednom mestu, Shoppster
TikTok – Polovnjaci: Od Yuga do Mercedesa za 6 meseci, Smartpoint Adria za Polovne automobile
Za IAB MIXX Grand Prix takmičili su se pobednički radovi iz svih kategorija, a stručni žiri tajnim glasanjem na sam dan svečane dodele doneo odluku o pobedničkoj kampanji.
Mixx Awards Grand Prix dodeljen je kampanji Munchmallow – Sav od igre, Žiška za klijenta Jaffa Crvenka.
Međunarodno priznanje Mixx Awards dodeljuje Interaktivni advertajzing biro Srbije, a ove godine je bila dodeljena sedmi put zaredom.
Kompanija jača fokus na ljude i kulturu kao temelj dugoročne održivosti, što se ogleda i kroz niz nagrada za uspehe u ovom području, kao i kroz imenovanje nove članice uprave nadležne za ljude i kulturu.
Regionalna digitalna scena sa nestrpljenjem iščekuje 29. i 30. maj, kada će Dom omladine Beograda ugostiti Digital Day 2025, konferenciju koja pod sloganom "U centru pažnje." okuplja vodeće domaće i međunarodne stručnjake.
U vreme kada veštačka inteligencija preuzima primat u digitalnom svetu, konferencija Digital Day 2025 donosi ključno pitanje: kako zadržati ljudski faktor u centru tehnološkog napretka?
Poslednjih godina, javno-privatna partnerstva (JPP) postala su značajna tema u debati o budućnosti regulisanja komunalnih delatnosti, infrastrukture, zdravstva i drugih sektora od značaja za društvo.
"Ajde, mala moja da ti kupim jedan poklon, da imaš od mene uspomenu..." Aleksandra Prijović pred okupljenim novinarima poželela da ispriča kakav je Šaban bio kao čovek...
Nagrade "Turistički cvet" dodeljene su najboljima i najzaslužnijima za podizanje kvaliteta turističkih usluga, kao i za doprinos razvoju, unapređenju i promociji srpskog turizma.
Niš će i ove godine zasijati u punom prazničnom sjaju! Od 22. decembra do 4. januara, Trg kralja Milana postaće centralno mesto praznične čarolije, dobrog raspoloženja i porodične zabave za sve sugrađane i goste grada.
U poslednjoj epizodi jesenje sezone "Radna akcija sa Tamarom", ekipa je renovirala izdvojeno odeljenje Osnovne škole "Kosta Đukić" iz Mladenovca, koje se nalazi u selu Pružatovac.