Gledanje kroz prozor aviona tokom leta je zanimljivo za posmatranje oblaka, predela, gradova iz ptičije perspektive. Ako više volite da sedite na  sedištu pored prozora u avionu, imali ste priliku da vam se obrati stjuardesa i zamoli vas da ne spuštate roletnu na prozoru kada avion poleće ili kada sleće.Prozor u avionu ima tri panela: spoljašnje staklo koje reguliše razliku vazdušnog pritiska, srednje staklo sa otvorom i tanko unutrašnje staklo ka kabini.Inženjeri koji dizajniraju avione vode računa o zakonima fizike u avionu, kako bi oni bili bezbedni za putovanja.Prema statistikama, najveći broj avionskih nesreća događa se prilikom poletanja i sletanja, oko 45 odsto. Da bi posada mogla u svakom momentu da prati situaciju roletne na prozorima moraju da budu podignute.- Podizanje roletni za prozore tokom poletanja i sletanja olakšava stjuardesama da sagledaju sve opasnosti koje mogu da dođu iz spoljašnjeg sveta, kao što je požar ili kvar, nedostaci….zbog bezbedne evakuacije putnika u avionu, ako se proceni da je to potrebno - istakao je pilot Patrik Smit.Pravilo moraju da poštuju sve avio-kompanije. 
Pilot otkrio zbog čega su ROLETNE u avionu UVEK PODIGNUTE tokom poletanja i sletanja - objašnjenje je krajnje zabrinjavajuće!
Sve avio kompanije imaju pravilo da prilikom poletanja i sletanja roletne u letelici budu podignute.
30.5.2024.|17:00
Izvor: RTS
Podeli:
Vrati se na vest