Aleksandra će u posebno osmišljenom studiju radnim danima ugostiti dva takmičara, a samo će jedan poneti titulu pobednika.

Kviz, koji traje pola sata, čini pet igara u kojima takmičari pokazuju znanje iz različitih oblasti, opšte kulture i informisanosti.

"Svemu ovome treba dodati i kombinaciju brzine, koncentracije, opreznosti, odlučnosti, a često povezivanje i zaključivanje", dodaje voditeljka Aleksandra Gudelj.

Pojedine igre, osim osnovnog znanja, zahtevaju pojačanu koncetraciju, dobro opažanje i logiku.

Igre su međusobno različite, a u zadacima se mogu kombinovati različite oblasti znanja - prirodne i društvene nauke, umetnost, kultura, sport, mediji, zabava, zanimljivosti, informisanost.

"Oduvek sam volela kvizove, jer su mi baš zanimljiv format, a i u njiema uvek možete nešto da naučite ili da se podsetite nečega", kaže voditeljka, koja je u svoj rezime svojevremeno upisala i mesto voditeljka kviza “Ludi kamen”.

Na plasman takmičara utiču i veštine snalaženja, promišljanja, brzog i ispravnog reagovanja, kako bi uspeli da odgovore, ne samo na zadatke, već i na pravila, dinamiku i zadate rokove.

"Ovo je dinamičan kviz u kojem pobednik osvaja 20.000 dinara, a nastavlja da se takmiči sve dok ne izgubi. Prilika da osvajate novac je tu, samo morate da pobeđujete protivnika. I to je ono po čemu ovaj kviz razlikuje od drugih", naglašava Aleksandra.

Na broj poena jednog takmičara ne utiče samo rezultat njegovog učešća, već i rezultat suparnika, što takmičare dovodi u međusobno zavisan položaj.

U pojedinim igrama takmičari rešenje ili odgovor daju usmenim putem, a u nekim od njih odgovore biraju pritiskanjem određenih polja, i to svaki takmičar na svom ekranu osetljivom na dodir.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.