U dinamičnom svetu digitalnog marketinga, Jadranski region postaje centralna tačka za revolucionarne promene koje će oblikovati budućnost industrije. U okviru predstojeće konferencije Digital Day, vodeći stručnjaci i lideri iz oblasti digitalnog oglašavanja okupljaju se kako bi diskutovali o najnovijim trendovima i tehnologijama koje transformišu način na koji brendovi komuniciraju sa potrošačima. Glavne teme panela uključuju evoluciju retail media mreža, uticaj veštačke inteligencije na oglašavanje i budućnost digitalnog marketinga u eri bez kolačića treće strane.Na konferenciji Digital Day koja će se 21. maja održati u Domu omladine Beograda, pod sloganom “Shape the Future of AI“ okupiće se istaknuti profesionalci u oblasti digitala koji će u okviru panela diskutovati o najaktuelnijim temama ove industrije.Treći talas digitalnog oglašavanja: Pokretanje Retail Media mreža u Jadranskom regionuNa panel diskusiji o dinamičnoj evoluciji Retail Media mreža (RMN-ova), koje se s pravom nazivaju trećim talasom digitalnog oglašavanja nakon pretrage i društvenih medija, razgovaraće se o tome kako RMN otvaraju potpuno nove izvore prihoda za trgovce.Učesnici ovog panela su: Bojan Radlović, generalni direktor digitala, Fortenova grupa; Marko Carević, CEO, Ananas e-commerce; Mihailo Ponjavić, konsultant za online poslovanje, a moderator je Petar Jevremović, generalni direktor digitala, Wireless Media Group.Digitalna želja: Otkriće uticaja veštačke inteligencije na evoluciju oglašavanjaPanel diskusija o transformativnom uticaju veštačke inteligencije na digitalno oglašavanje pružiće saznanja o praktičnim iskustvima, izazovima i promenama u poslovnim praksama za agencije i brendove. Prisutni će moći da čuju o novim trendovima i šta se može očekivati u okruženju koje se brzo menja, te razmisli o relevantnosti rasprave o budućnosti usred brzog tempa tehnologije. Govoriće se o veštinama i znanju koja će budući marketinški stručnjaci morati da poseduju kako bi efikasno prenosili poruke potrošačima u ovom dinamičnom okruženju.Učesnici panela su Danka Trbojević, generalna direktorka, DRV; Ivan Živković, generalni direktor, Pioniri Communications; Aleksandar Nikolić, direktor marketinga, Tesla; Nataša Pavlović, CMO, Mercator S; Una Zabunov, direktorka digitalnih marketinških komunikacija, Telekom Srbija, a moderator je Vladimir Kovač, osnivač Digitalka.Poboljšanje performansi - AI kao nezamenjiv alatU današnjem digitalnom pejzažu, integracija veštačke inteligencije (AI) postala je ključna za poboljšanje performansi i postizanje uspeha u digitalnim marketinškim strategijama. Ova panel diskusija će istražiti transformativni uticaj AI na digitalne marketinške prakse i razjasniti kako AI alati omogućavaju marketinškim stručnjacima da optimizuju kampanje, personalizuju iskustva i postignu neviđene nivoe efikasnosti i efektivnosti.O tome će nam govoriti panelisti: Sanja Lalević, Global Meta MarComms Lead, Aleph; Valentina Đorđević, direktorka AI sektora, Things Solver; Đorđe Bukinac, direktor Nexus, GroupM; a moderator je Igor Černiševski, direktor digitala, Media Tree.Kolačić je mrtav, živeli kolačićiOvaj panel će se baviti jednom od najvažnijih tehnoloških promena u industriji digitalnog oglašavanja poslednjih godina - ukidanjem kolačića trećih strana. Kako će ova ključna promena uticati na poslovanje, koje korake preduzimaju da se bolje pripreme za ovu promenu, kao i koje AdTech alternative razmatraju za implementaciju u svom poslovanju, imaćete priliku da saznate iz jedinstvene perspektive klijenta, agencija i izdavača, na panelu 'Kolačić je mrtav, živeli kolačići'.Učesnici ovog panela su: Sanja Radević, direktorka performansi, OMD; Boris Perić, direktor performans marketinga, Shoppster; Dragan Jeličić, Ad Tech menadžer, Wireless Media Group, a moderator je Đorđe Đuričić, predsednik AdTech komiteta, IAB Srbija.Sudbina medija u doba veštačke inteligencijeTradicionalni medijski panel ove godine će biti posvećen veštačkoj inteligenciji u novinarstvu. Učesnici panela će razgovarati i istražiti prednosti i nedostatke korišćenja veštačke inteligencije u novinarskoj profesiji. Što se tiče prednosti, jedna od tačaka diskusije je kako upotreba AI alata može automatizovati i na taj način ubrzati određene manuelne zadatke (verifikacija izvora, analiza podataka, sumiranje sadržaja). Što se tiče nedostataka, razgovaraće se o etici u korišćenju veštačke inteligencije. Kako osigurati transparentnost, kvalitet i tačnost pri korišćenju veštačke inteligencije u kreiranju sadržaja? Kako sprečiti širenje dezinformacija? Kako sprečiti da AI utiče na tržište rada?Na ova pitanja odgovoriće nam panelisti: Pavle Savović, osnivač, Telegraf.rs; Ana Marković, direktorka digitalnih medija, Wireless Media Group; Bojana Soro, analitičarka podataka, SmartOcto; Slobodan Kremenjak, advokat, Advokatska kancelarija Živković Samardžić, panel moderira Anastasija Uspenski, Netokracija.Kotizacije su još par dana u prodaji na www.digitalday.rs.O IAB SerbiaInteractive Advertising Bureau – IAB Serbia je udruženje koje je osnovano 2009. godine sa ciljem da aktivno podržava rast, razvoj i edukaciju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji. Kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe, IAB Serbia nastoji da pomogne učesnicima u medijskoj i oglašivačkoj industriji da napreduju u digitalnoj ekonomiji. Članstvo čine više od 70 medijskih i digitalnih agencija, izdavača, brendova i tehnoloških firmi odgovornih za prodaju, isporuku i optimizaciju digitalnih oglasa, kao drugih kompanija koje ulažu svoje budžete u digitalne kampanje.
Digital Day 2024: Revolucija u digitalnom marketingu i oglašavanju
Na konferenciji će se okupiti istaknuti profesionalci u oblasti digitala, koji će u okviru panela diskutovati o najaktuelnijim temama ove industrije.
16.5.2024.|7:15
Izvor: PR
Podeli:
Najčitanije
Da li je na pomolu PRVA MASTERCHEF SVADBA? „Evo, sada ćemo da otkrijemo ekskluzivu...“
O simpatijama između Anje i Boška ne prestaje da se priča i konačno su progovorili o tome
20.12.2024. 21:27
PROGRAM PREKINUT zbog VANREDNE VESTI! Oglasila se Ana Mitić!
MasterChef specijal prekinut zbog prijave A.Đ. Evo o čemu je reč...
20.12.2024. 21:23
Sudija "MasterChef Srbija" pokrenuo NOVI BIZNIS!
U specijalnoj emisiji posvećenoj "MasterChef Srbija", jedan od sudija kulinarskog takmičenja otkrio je da je pokrenuo novi biznis.
20.12.2024. 10:02
Tokom takmičenja se OVOG SUDIJE NAJVIŠE PLAŠILA, a uskoro će RADITI U NJEGOVOM RESTORANU! Anja Đukić otkrila kako će POTROŠITI nagradu od 50.000 EVRA!
Tokom učešća u drugoj sezoni "MasterChefa Srbija“ naučila je brojne veštine i tehnike u kulinarstvu, koje će joj, kako je navela, život učiniti zanimljivijim.
16.12.2024. 12:15
NOVČANI HOROSKOP ZA JANUAR 2025: Bikovima povoljan period za pokretanje novih poslovnih ideja, Rakovima sledi neočekivan USPEH
Mnogi horoskopski znaci će imati veoma zanimljive finanskijske aspekte narednog meseca.
19.12.2024. 17:30