“Neki od njih su sa pravom i zbunjeni, ljuti i razočarani, jer traže dodatne informacije kako da ostvare svoja prava u novonastaloj situacije. Nadležni kao Nacionalna organizacija potrošača i Udruženje za zaštitu potrošača Efektiva jasno i nedvosmisleno ističu da korisnik mora da bude svestan svojih prava i mogućnosti o jednom fer i korektnom ugovornom odnosu ukoliko dođe do izmena uslova ugovora”, navela je Matićeva.

Marko Dragić iz Nacionalne organizacije potrošača Srbije naveo je korisnici mogu da raskinu ugovor sa operaterom SBB, pozivajući se na promenu opštih uslova koje je potpisao korisnik. On je istakao da kao razlog za raskid ugovora može da bude i kratak vremenski rok, pošto je operater dužan da obavesti blagovremeno korisnika u u minimalnom roku od 30 dana kada bi trebalo do dođe promena opštih uslova korišćenja uslova.

Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja, stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.