Saveti za uređenje poslovnog prostora i BOLJU ORGANIZACIJU POSLA
Svaka promena u jednoj firmi uvek treba da bude usmerena ka poboljšanju uslova u kojima rade zaposleni. Poboljšanje tog segmenta posla, ujedno omogućava svakom zaposlenom mogućnost da se još više razvije, a kada se zaposleni razvijaju i ujedno uživaju u svom poslu rezultati su vidljivi.
28.04.2021.|06:00
Izvor: PR
Podeli:
Uspeh nikada ne dolazi spontano, na njemu se mora raditi. Postoje stvari na koje treba obratiti pažnju prilikom organizacije samog poslovnog prostora, ali i organizacije posla, kako uspeh nikako ne bi izostao. OSVETLJENJE PROSTORA UZ STONE LAMPE
Glavobolje su na žalost česta pojava kod većine radnika. Mnogo posla, malo vremena, tenzija i napetost. To su sve sastavne stvari jednog radnog dana. Sreća je nije uvek tako, ali uvek treba preduprediti takve situacije što je više moguće. Prostor u kojem borave radnici mora da bude što je više moguće prirodno osvetljen.
Nijedno veštačko osvetljenje ne može stoprocentno zameniti prirodno. Ipak, postoje stone lampe koje i te kako mogu da doprinesu atmosferi u kojoj će se svaki zaposleni osećati dobro. Glavobolje izazvane neadekvatnim osvetljenjem više neće biti problem, ukoliko izaberete stone lampe, koje imitiraju prirodno osvetljenje, koje nemaju onaj žuti odsjaj i koje su visoko kvalitetne. Ovo posebno važi za sve one zaposlene koji vrlo često veći deo radnog dana provedu nad papirima, tabelama i slično. Njima će stone lampe značajno olakšati posao. BRENDIRANJE POSLOVNOG PROSTORA UZ REKLAMNI MATERIJAL
Malim biznisima uvek je teže da se razvijaju na ogromnom tržištu. Zato se oni trude da se na sve načine istaknu, da budu bolji iz dana u dan, usvajajući nova znanja. Najbolji način za privlačenje novih mušterija, bilo da nudite uslugu ili proizvod, jeste pre svega dobro osmišljena reklama na vašem izlogu. Ljudi treba lako da prepoznaju šta je to što nudite i da vas lako zapamte. Reklamni materijal tome služi, da vas drugi prepoznaju, da se zainteresuju, da se zapitaju da li im vaš proizvod ili usluga treba. Svaka vrsta reklamnog materijala koja privuče potencijalnog kupca da uđe u određenu radnju, je verovatno i najbolja vrsta reklamnog materijala.
Zato o ovom segmentu u poslu treba voditi računa. Pre svega, samo kreiranje reklame, koja će se naći na izlogu, kao i kreiranje reklamnog materijala i brendiranje celog prostora, treba prepustiti stručnjacima, dizajnerima. U skladu sa vašim smernicama i idejama oni će napraviti nešto što će vas izdvojiti sasvim od drugih. Ukoliko postoji želja da se ode dalje, uvek postoji mogućnost da se napravi reklamni materijal u vidu sitnih poklona, koji i te kako dobro može da prođe. I u ovom slučaju jako je važno napraviti nešto što će se razlikovati od svega što je do sada viđeno. INTERNET PRODAVNICA
U 21. veku ogledalo svake kompanije jeste veb sajt ili internet prodavnica, za one kompanije koje se bave prodajom. Gotovo svaka zainteresovana osoba će vrlo verovatno ime potencijalne firme ukucati na internetu i tu će pronaći ono što je zanima. Ukoliko firma ne postoji na internetu ili nema internet prodavnicu, koja je jako važan deo, gotovo identično kao lokal, postoji mogućnost da na tržištu ostane po strani i ostvari značajno manji profit, stoga se preporučuje izrada internet prodavnice kako bi se održao korak sa konkurencijom.
Što je bolja prezentacija firme, usluge i/ili proizvoda, veća je verovatnoća da će posetioci sajta postati i kupci odnosno klijenti. Većini ljudi sada je mnogo lakše da surfuju internetom i pretražuju ono što im je potrebno, nego što će šetati od lokala do lokala. Svaka firma treba da ima na umu da je veoma važno da prati potrebe i zahteve svojih potencijalnih kupaca, jer samo na taj način može da im se dopadne i može da učini da se izdvoji u moru istih.
Ovo je arhivirana verzija originalne stranice. Izvinjavamo se ukoliko, usled tehničkih ograničenja,
stranica i njen sadržaj ne odgovaraju originalnoj verziji.
Tri horoskopska znaka doživeće potpuni preokret poslednjih dana decembra, pa saznajte da li i vas očekuju burna dešavanja u ovom tekućem i poslednjem mesecu 2024. godine.
U 21. epizodi "MasterChefa Srbija" sedmoro takmičara je spremalo slatki kupus i za to su imali tri sata! Na tanjiru pored slatkog kupusa bez mesa, našli su se i šargarepa, kokice, sos od šargarepe, pire od paprike i zrno kakaa.
Zato što predstavljaju opterećenje za saobraćaj u centralnoj gradskoj zoni, glavna autobuska i železnička stanica u Nišu biće preseljene u zonu oko aerodroma "Konstantin Veliki".