Psihologa toliko toga može da otkrije o vama, a čega ni sami, a ni vaši bližnji nisu svesni. Kada je reč o psihologiji boja, ona posebno interesuje mnoge menadžere, pogotovo u polju prodaje i marketinga. Boja može u velikoj meri da utiče na naša čula i osećanja, pa tako opšte je poznato da zelena boja deluju umirujeće, dok crvena pojačva naše uzbuđenje. Kada je reč o bojama i automoblima, i tu je psihologija umešala svoje prste.
Pa tako, oni koji imaju crni automobil, inače boja u kojoj se najviše vozila pretražuje, važe za ljude od elegancije i stila. Takođe znači da su verovatno pametni kupci, jer tamno obojeni automobili vešto prikrivaju prašinu i prljavštinu od svetlijih boja, rekla je psihološkinja za boje Suzi Čiazari, piše The Sun.
Beli auto
Ako imate beli automobil, verovatno podležete modernom duhu i možete da se prilagodite svakom izazovu na putu, objašnjava psihološkinja. Takođe ste veoma pedantni i organizovani.
Sivi auto
Što se tiče vlasnika sivih automobila, oni su često oprezniji i ne žele da se ističu u masi. Psihološkinja smatra da su vlasnici sivih automobila prisebni, racionalni i pragmatični.
Plavi auto
Što se tiče najboljih vozača, psihološkinja Suzi smatra da su to oni koji imaju plave automobile. Dodaje da hladna nijansa sugeriše da ste osoba s kojom su putnici sigruni i da ste verovatno opuštenog, hladnog temperamenta.
Zeleni
Zelenu boju izabraće ljudi koji vole prirodu i mir u svim aspektima života. Poznato je da zelena boja odiše smirenošću, te s takvim ljudima nema napetosti.
Crveni
Vozači crvenih automobila u životu daju prednost akciji, strasti i snazi, dodaje Suzi. Takvi vozači brzo reagiraju, samouvereni su i ne bojese da budu viđeni. Prema njenim rečima, automobili crvene boje su među najsigurnijima na putu jer ih je lako uočiti u saobraćaju.
Narandžasti i žuti
Oni s narandžastim i žutim automobilima, imaju tendenciju da budu ekstrovertni. Vole da budu za volanom, a tokom tmurnih dana verovatno će uključiti radio i pevati svoje omiljene pjesme.
Ljubičasti i ružičasti
"Boje poput ljubičaste i ružičaste mogu da ukažu da za sebe misltie da ste posebni i jedinstveni", zaključila je psihološkinja, piše The Sun.